Fénix noc reklamožroutů již odpočítává dny do startu v Brně
V programu show jsou zařazeny nejlepší reklamy z celého světa. Chytré, inteligentní, exotické, ale také kontroverzní podpásovky či historické spoty (letošek se pyšní speciálním blokem reklamy ze 60. let) představující různorodost a módní trendy blýskavého světa reklamy. Velký ohlas na již proběhlé pražské akci zaznamenala reklama z Japonska a jižní Koreje.
„To nejlepší z britské reklamy, Rumunská sekce, ulítlá japonská reklama, velký soubor reklamy AXE, inspirace STAR WARS, prvni chlupaté auto na světě, nejnovější reklamy CHANNEL a ARMANI a peruánská čokoláda CUA-CUA… to je jen několik ukázek z naší úžasné přehlídky, která letos trvá celkem 5 hodin 5 minut a 27 vteřin,“ říká David Horáček, majitel pořádající společnosti Easy Pictures. „Do výběru se letos dostala jen jedna jediná česká reklama, neprozradím o co jde, schválně si ji na 184. pozici vychutnejte sami,“ dodává Horáček.
Generálním partnerem této významné akce je FÉNIX, nové pšeničné pivo s koriandrem a pomerančovou kůrou. Jeho svěží chuť si milovníci reklamy vychutnají přímo na místě dění ve stylovém FÉNIX baru.
„Naše pivo FÉNIX má bohatou a intenzivní chuť a stejně jako Fénix noc reklamožroutů přináší svým fanouškům bohatý a intenzivní zážitek. Jsme rádi, že jsme mohli spojit naše jméno s touto unikátní akcí, která nabízí svým návštěvníkům to nejlepší ze světové reklamní tvorby,“ říká Milan Fořt, brand manager značky FÉNIX.
Vstupenky na show Fénix noc reklamožroutů jsou v prodeji v sítích Ticketpro, Ticketportal a SMS Ticket, ceny se pohybují v rozmezí od 150 do 290 Kč, podle času a místa prodeje.
The Night of the Ad Eaters (Noc reklamožroutů) je světová reklamní show plná reklamy a hudby s dlouholetou tradicí. Její zakladatel Jean-Marie Boursicot ji poprvé představil v roce 1981 a z rodné Francie se velmi rychle rozšířila do zbytku světa. Reklamní sdělení je natolik srozumitelné, že překonává jazykové i kulturní rozdíly. Show probíhá ve více než 135 městech 40 zemí celého světa, každý rok ji zhlédne více než 300 000 nadšenců a jednou z tradičních zastávek jsou také Praha a Brno.
Petra Horáčková