Brněnský AVION slaví 15. narozeniny, zákazníkům rozdá stovky dárků
AVION Shopping Park Brno byl slavnostně otevřen 19. listopadu 1998. Od té doby stále reaguje na měnící se potřeby svých zákazníků. Proto po deseti letech od otevření proběhla rozsáhlá modernizace a nákupní centrum dostalo novou tvář, jakou známe dnes. Také prodejna Tesco se změnila na Tesco Extra. V letošním roce navíc AVIONU přibyla oblíbená prodejna s módou H&M.
Po celých 15 let své existence AVION pořádá také řadu akcí pro rodiny s dětmi. Naplňuje tak filosofii všech obchodních center společnosti Inter IKEA Centre Group, a to je zaměření na rodinu. „Veškeré akce a soutěže, které pořádáme, jsou navrženy tak, aby bavily celou rodinu. Od nejmenších až po dospělé. Mezi nejoblíbenější akce u nás patří třeba dny s hokejovou Kometou Brno, Veletrh mimoškolních aktivit nebo předvánoční svátek sv. Lucie, který pořádáme tradičně společně s obchodním domem IKEA,“ říká Martina Procházková, marketingová manažerka AVION Shopping Parku Brno.
U příležitosti svých patnáctých narozenin se AVION rozhodl pokračovat v tradici a uspořádat pro své zákazníky speciální dárkovou akci. Hlavní výhrou je symbolických 15 poukazů na nákup v hodnotě 15 000 Kč v brněnském AVIONU. Pro soutěžící je dále připraveno 150 hodnotných výher, které věnovaly téměř všechny obchodní jednotky nákupního centra. Jedná se o ceny opravdu hodnotné, jako například dárkový poukaz na nákup v IKEA v hodnotě 10 000 Kč, LED televizor Samsung, tablet nebo zájezd.
Kdykoli během listopadu stačí nakoupit v AVION Shopping Parku Brno nad 300 Kč, prokázat se účtenkou a správně tipovat počet položek zobrazených na ilustraci gigantické nákupní tašky umístěné přímo v nákupní galerii. Do soutěže se mohou zapojit osoby starší 18 let. Rodičům ale mohou při soutěžení radit i děti, zapojí se tak celá rodina. Poukazy na nákup za 15 000 Kč získá 15 nejblíže tipujících. Další nejbližší tipy vyhrávají 150 hodnotných cen. Každý soutěžící navíc získá sladkou odměnu. „Už patnáct let se staráme o to, aby se u nás návštěvníkům líbilo. Formou výherní soutěže jim chceme poděkovat za jejich stálou přízeň i za to, že u nás nakupují,“ dodává Martina Procházková. Vyhlášení výherců proběhne 1. 12. 2013 prostřednictvím facebookových a webových stránek brněnského AVIONU.
Martina Procházková
AVION Shopping Park Brno