Letní kampaň Českého rozhlasu Brno upozorní na změnu programu i loga
Součástí kampaně je výlep tisíců plakátů v obou krajích, inzerce v regionálním tisku i prostřednictvím nosičů reklamního sdělení na poštách, roznos statisíců letáčků do schránek domácností zejména mimo krajská města Brno a Zlín a dvě souběžné soutěže ve vysílání Českého rozhlasu Brno, jež přinesou posluchačům desítky hodnotných cen.
„Hlavním cílem je upozornit na programové změny, k nimž ve vysílání došlo od začátku letošního roku, které cílíme na stávající posluchače, na získání nových posluchačů ve věkové skupině našich posluchačů a zejména chceme kampaní oslovit a získat posluchače mladší,“ říká k prázdninové kampani ředitel stanice Ludvík Němec.
Jedním z cílů kampaně je také upozornit na probíhající rebranding Českého rozhlasu, s čímž souvisí i změna loga Českého rozhlasu Brno.
Adresátům, především v menších obcích, se v poštovních schránkách objeví tři různé druhy letáčků a jejich úkolem bude ve spolupráci třeba se sousedy, případně za pomoci poslechu naší stanice, dát dohromady celý kuchařský recept.
Kampaň probíhá pod jednotným mottem Rozhlas naší Moravy, jež je uzpůsobeno i pro menší regiony – tedy Rozhlas našeho Břeclavska, Vyškovska, Blanenska, Znojemska… Tím je zdůrazněno zaměření Českého rozhlasu Brno na regionální hudbu, zpravodajství i publicistiku.
Kampaň bude probíhat v první tři prázdninové týdny.
Alena Podlucká