Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/doc/www.informacezbrna.cz/www/wp-content/themes/covernews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 254

Letní kampaň Českého rozhlasu Brno upozorní na změnu programu i loga

  • Český rozhlas Brno zahájí 1. července velkou letní kampaň zaměřenou na posluchače i neposluchače na území celé jižní Moravy a Zlínska.

    Součástí kampaně je výlep tisíců plakátů v obou krajích, inzerce v regionálním tisku i prostřednictvím nosičů reklamního sdělení na poštách, roznos statisíců letáčků do schránek domácností zejména mimo krajská města Brno a Zlín a dvě souběžné soutěže ve vysílání Českého rozhlasu Brno, jež přinesou posluchačům desítky hodnotných cen.

    „Hlavním cílem je upozornit na programové změny, k nimž ve vysílání došlo od začátku letošního roku, které cílíme na stávající posluchače, na získání nových posluchačů ve věkové skupině našich posluchačů a zejména chceme kampaní oslovit a získat posluchače mladší,“ říká k prázdninové kampani ředitel stanice Ludvík Němec.

    Jedním z cílů kampaně je také upozornit na probíhající rebranding Českého rozhlasu, s čímž souvisí i změna loga Českého rozhlasu Brno.

    Adresátům, především v menších obcích, se v poštovních schránkách objeví tři různé druhy letáčků a jejich úkolem bude ve spolupráci třeba se sousedy, případně za pomoci poslechu naší stanice, dát dohromady celý kuchařský recept.

    Kampaň probíhá pod jednotným mottem Rozhlas naší Moravy, jež je uzpůsobeno i pro menší regiony – tedy Rozhlas našeho Břeclavska, Vyškovska, Blanenska, Znojemska… Tím je zdůrazněno zaměření Českého rozhlasu Brno na regionální hudbu, zpravodajství i publicistiku.

    Kampaň bude probíhat v první tři prázdninové týdny.

    Alena Podlucká

  • Napsat komentář

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

    Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.