Tramvaj na náměstí pouze přes den

Úprava provozu linky 4 – Od 6. února 2007 se upravuje provoz tramvajové linky 4 následujícím způsobem:

• v denní době do 19:00 hodin je linka 4 vedena nadále obousměrně ulicí Nádražní – Masarykovou – Rašínovou přes zastávky Hlavní nádraží, Zelný trh a Náměstí Svobody;

• večer od 19:00 hodin do ukončení provozu pojede linka 4 ve směru z Masarykovy čtvrti do Obřan ulicí Husovou (tj. přes zastávky Šilingrovo náměstí a Nové sady) a ve směru z Obřan do Masarykovy čtvrti v úseku Malinovského náměstí – Česká ulicí Rooseveltovou. Zastávky Náměstí Svobody a Zelný trh nebudou v této době obsluhovány a linka 4 navíc vynechá také zastávky Hlavní nádraží směr Náměstí Míru a Česká směr Obřany.

10 thoughts on “Tramvaj na náměstí pouze přes den

  1. Osobně si myslím, že tramvaj na Náměstí patří, ta zastávka na Svoboďáku je opravdu asi to nejlepší, co tam teď je – alespoň z hlediska starších lidí.
    AVŠAK také myslím, že by měla ZPOMALIT – stačí malá změna v jízdním řádu. Protože ač jsem zastáncem dobré městské hromadné dopravní obslužnosti i samého centra, vím, že je jen otázkou času, kdy rychle a přesto tiše jedoucí “čtyřka” na nekonečné betonové pláni bez vymezení tramvajového pásu někoho SEJME (=poraní, usmrtí..)

  2. …Přesne to mne napada pokazdé když přecházím ty koleje..Ono s Kossama v uších je to dvakrat horší zvlašt kdyz Vam do uší valí nějaka Balkanská dechovka.Ale ja to riziko beru …jenže co pravě ty babicky a maminky s kocarkama…Jak mají vedet kdo zrovna sedí za “volantem” pojízdné cirkulárky.Dost casto se mi stava , že tramvajak ,který zaregistruje chodce na kolejích nebrzdí ale zuřivě zvoní…Nevím co maj v tech psychotestech , ale evidentne zvonek patrí mezi oblibené položky.Což se o brzdach říci nedá…:-)..ale ani ja jinak neprotestuju proti salinam v centru,jen me stve ze chvili jezdi pres Svobodak, pak ne a pak zase jo ,pak clovek nevi jestli tudy neco jezdi nebo ne coz muze vest prave k tem nehodam…DS

  3. Kazdy by mal vediet, ze elektricka ma prednost pred chodcom. Uci sa to v autoskole, na skolach a byva to napisane aj v elektrickach. Brzdna draha elektricky je dost dlha, takze si myslim, ze efektivnejsie je na chodcu na kolajniciach zazvonit a upozornit ho, ze by mal uhnut, nez brzdit.

  4. to je fakt. čert aby se v té organizaci dopravy v centru vyznal. tak doufejme že se nikomu nic nestane.

  5. někdo2
    1)Generel MHD a hlavně tramvajové , je ve středu města funkční prakticky od založení. Všimněte si , že všechno perfektně funguje do doby , než nějaká pomazaná hlava dopravního experta začne uplatňovat své chyméry , dělat změny , opravy , nebo zavádět nové prvky a udělá zbytečný chaos hlavně tam , kde to funguje. Totiž tam , kde to nefunguje a je třeba udělat změnu , na to ten dopravní expert nemá , protože to meumí! Viz naše nové nádraží. Před časem se tu objevily články na toto téma a výsledek? Dopravní experti neumí projekt udělat a dopravní problematice vůbec nerozumí.
    2)A nyní k šalině č.4. Tady nemám jednoznačný názor , protože tu šalina vždy jezdila a je pravda , že pro důchodce , maminky s dětmi je to paráda. Měly by tu ale jezdit vozy pro invalidy a vozíčkáře.
    Etrno , nemusíš mít strach , že se tu někomu něco stane , jsem rodilý Brňák jak řepa a nepamatuji si , že by se něco tady stalo!. Všichni byli na to zvyklí a navzájem se respektovali! Toto nám i cajzli záviděli !
    Mám tu akorát jednu připomínku , ať tato šalina jezdí ve stejné trase v oboui směrech a grafikon linek ať platí dlouhodobě , není nic horšího , než když DPMB začne přesměrovávat linky, do bordelu zanese ještě větší bordel!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.