Tramvaj na náměstí pouze přes den
Úprava provozu linky 4 – Od 6. února 2007 se upravuje provoz tramvajové linky 4 následujícím způsobem:
• v denní době do 19:00 hodin je linka 4 vedena nadále obousměrně ulicí Nádražní – Masarykovou – Rašínovou přes zastávky Hlavní nádraží, Zelný trh a Náměstí Svobody;
• večer od 19:00 hodin do ukončení provozu pojede linka 4 ve směru z Masarykovy čtvrti do Obřan ulicí Husovou (tj. přes zastávky Šilingrovo náměstí a Nové sady) a ve směru z Obřan do Masarykovy čtvrti v úseku Malinovského náměstí – Česká ulicí Rooseveltovou. Zastávky Náměstí Svobody a Zelný trh nebudou v této době obsluhovány a linka 4 navíc vynechá také zastávky Hlavní nádraží směr Náměstí Míru a Česká směr Obřany.
Nebude to poprve a evidentne ani naposled 🙂
Osobně si myslím, že tramvaj na Náměstí patří, ta zastávka na Svoboďáku je opravdu asi to nejlepší, co tam teď je – alespoň z hlediska starších lidí.
AVŠAK také myslím, že by měla ZPOMALIT – stačí malá změna v jízdním řádu. Protože ač jsem zastáncem dobré městské hromadné dopravní obslužnosti i samého centra, vím, že je jen otázkou času, kdy rychle a přesto tiše jedoucí “čtyřka” na nekonečné betonové pláni bez vymezení tramvajového pásu někoho SEJME (=poraní, usmrtí..)
…Přesne to mne napada pokazdé když přecházím ty koleje..Ono s Kossama v uších je to dvakrat horší zvlašt kdyz Vam do uší valí nějaka Balkanská dechovka.Ale ja to riziko beru …jenže co pravě ty babicky a maminky s kocarkama…Jak mají vedet kdo zrovna sedí za “volantem” pojízdné cirkulárky.Dost casto se mi stava , že tramvajak ,který zaregistruje chodce na kolejích nebrzdí ale zuřivě zvoní…Nevím co maj v tech psychotestech , ale evidentne zvonek patrí mezi oblibené položky.Což se o brzdach říci nedá…:-)..ale ani ja jinak neprotestuju proti salinam v centru,jen me stve ze chvili jezdi pres Svobodak, pak ne a pak zase jo ,pak clovek nevi jestli tudy neco jezdi nebo ne coz muze vest prave k tem nehodam…DS
Kazdy by mal vediet, ze elektricka ma prednost pred chodcom. Uci sa to v autoskole, na skolach a byva to napisane aj v elektrickach. Brzdna draha elektricky je dost dlha, takze si myslim, ze efektivnejsie je na chodcu na kolajniciach zazvonit a upozornit ho, ze by mal uhnut, nez brzdit.
Ta prednost platí i pro pěší zónu, etna?
tam je pesia zona? nevsimla som si, auta tam chodia furt.
to je fakt. čert aby se v té organizaci dopravy v centru vyznal. tak doufejme že se nikomu nic nestane.
někdo2
1)Generel MHD a hlavně tramvajové , je ve středu města funkční prakticky od založení. Všimněte si , že všechno perfektně funguje do doby , než nějaká pomazaná hlava dopravního experta začne uplatňovat své chyméry , dělat změny , opravy , nebo zavádět nové prvky a udělá zbytečný chaos hlavně tam , kde to funguje. Totiž tam , kde to nefunguje a je třeba udělat změnu , na to ten dopravní expert nemá , protože to meumí! Viz naše nové nádraží. Před časem se tu objevily články na toto téma a výsledek? Dopravní experti neumí projekt udělat a dopravní problematice vůbec nerozumí.
2)A nyní k šalině č.4. Tady nemám jednoznačný názor , protože tu šalina vždy jezdila a je pravda , že pro důchodce , maminky s dětmi je to paráda. Měly by tu ale jezdit vozy pro invalidy a vozíčkáře.
Etrno , nemusíš mít strach , že se tu někomu něco stane , jsem rodilý Brňák jak řepa a nepamatuji si , že by se něco tady stalo!. Všichni byli na to zvyklí a navzájem se respektovali! Toto nám i cajzli záviděli !
Mám tu akorát jednu připomínku , ať tato šalina jezdí ve stejné trase v oboui směrech a grafikon linek ať platí dlouhodobě , není nic horšího , než když DPMB začne přesměrovávat linky, do bordelu zanese ještě větší bordel!
ja sa nebojim
to etna:..A o té pěší zoně vědí i ti školáčci..:-)