Transit se neztratí..
V posledních dnech jsme vás informovali o akci Sony extreme event, která se konala za spolupráce s brněnskou skupinou majitelů historických vozů značky Ford na brněnském automotodromu v tento čtvrtek. Sice je mi úplně stejně let jako mému autu, tedy 35, ale historickým mě ještě nikdo nenazval. Z toho usuzuji, že snad ještě, stejně jako můj Transit do starého železa nepatřím.Tedy ve zkratce. Na brněnském okruhu se ve čtvrtek zaregistrovalo přes sedmdesát vozidel zmíněné značky. Přijeli ty nejkrásnější youngtimery a to všechny co známe. Klasické Cortiny MK 1, Labutě, Psí kost (populární a u nás ne dosti známý praescort MK1), ale i američania, jako například koráb silnic Ford Galaxie cabrio. Na špici závodu se brzy umístili populární Taunusy a a Kapři (Ford Capri). Svou roli sehrály zajisté i hoši, kteří měli pod kapotou legendární motory Ford Cosworth. A tak také dopadlo pořadí závěrečného závodu na čtyři kola. První přijel Kapr z Prostějova co má do vstřikování vedený líh s vodou a chová se podobně jako počítačová hra. Druhý skončil Taunus 2. 0 l OHC, klasická ukázka toho jak “stará větrem ošlehaná popelnica” udělá skoro všechny okolo. Tředí Granada s cosworthem a čtvrtý přijel náš guru a šéf podniku Auto cliniquue pan Marcelus, sympaťák ve stylu Jamese Hunta. Pro nás ostatní je důležitý fakt, že Transity se neztratily a jako vždy sehrály svoji sympatickou vůdčí roli. Foto v pohodě pro vás nafotil p. Jaroslav Florian.
Já jen doplním,že ta rozhrkana popelnice (Taunus) byl 2.0 DOHC s výkonem 150 koní (což jsou asi tří škodovky felície dohromady) Jinak gute člááánek,ale kde je můj vůz?!
Už přijels Beku. S tebou Vítěz, Vosa co odjela na tyči a pár fotek zpět k tranzitům.
Ciao maséři, od koho můžu vyzískat Vlkodlakovy (aka J.F.Vlkodlak) monstertubadurské photozz? Leone, je mozno vystavět nějaky FTP jazz session? Btw, další dotaz: Máte z GP nějaké újmy na voze či řidiči? Kupříkladu mě odšla vodní pumpa. A vy?
zdarec, hele to je moje auto! 🙂 ja jsem zatim zadnou ujmu na voze nepostrehl, dokonce v nedeli absolvoval brno-praha a zpet velmi sviznou cestovni rychlosti a porad jede. fotky od J.F. vyziskam a poskytnu.
Fotky všeho druhu můžu poslat mailem. Vlkodlak jich má víc, redakce má zase další. 2/ když jsem to nakalil do zatáčky po cílovce, tak jsem myslím “vykašil” ložisko. Hruýýýýýýýý, dělalo po celou dobu zatáčky. Od té doby jak se zahřeje, tak začne nepříjemě převalovací kovovej zvuk z podlahy a občas to bouchá pane doktore..
Me se vykáklo auto taky,když sem jel,tak mi hučelo něco na zadku,myslel sem,že je to povolenej kardan nebo neco s loziskem nebo,ze se nejak kously brzdovy pakny… V nedeli sem corteza radsi hodil uz do garage a vono to bylo jen povoleny zadni kolo,protoze sem brutalne rezal zatacky….!
Krásný časy… když zvuk motoru Forda inspiroval Led Zeppelin…
Bůůůééééh ! Já na okruhu nebyl ! PS: Capri mám od včerejška v Hradci v lakovně 🙂
Zdarec sajtno…Kdo tam nebyl¨,necítil tu nádhernou atmosféru.Tak snad z těch v pohodě fotek si to budem moct dál připomínat…Jinak auta(měl jsem tam dva kusy) v pohodě,ani si neupšoukli z chladiče.A povolený kola po prújezdech zatáčkama okruhu jsi neměl jen Ty Beku…
nooooo….. tak na pravou Míru..:-) tři felicie maj od 163 do 224 koní (podle typu… všechny varianty a kombinace různých felínek ale neohodlám vypočítávat…) a ten můj DOHC má necelých 120 koníků… A dojel sem s ním (možná právě pro nedostatek valachů) až třetí – v posledním kole mě v dokopci před cílem předlela ta Gráňa s Cosworthem.. Byla to SUPER akce..
to jsem netušil, že tě předjel. Rozhodně ale nikomu líp nehořely brzdy. Je to dobrej kůň, ten Taunus..