Honba za pokladem na Regiontour 2014

  • Pro velký zájem návštěvníků proběhne i letos na veletrhu Regiontour 2014 (16. – 19. 1.) soutěžní hra Honba za pokladem. Návštěvníci si budou moci pomocí moderních technologií a mobilů zahrát tuto zábavnou hru s využitím tzv. QR kódů. QR kódy jsou malé čtvercové černobílé kódy, které většina mobilních telefonů umí oskenovat a zobrazit informaci, kterou ukrývají. Pro vylosované účastníky je připravena řada zajímavých cen.

    „Asi každý z nás hrál někdy „hru honba za pokladem“. Hledáte při ní ukryté zprávy, které když správně rozluštíte, dostanete se dál a na konci vás hra přivede k pokladu,“ říká Leona Kupčíková, projektová manažerka neziskové organice Taggmanager, o.s.. To hru organizuje a provozuje také celý systém turistický stezek do mobilu na webovém portále www.dohaje.cz ..ná portál nápadů na výlety.

    Podobně jako u klasické honby za pokladem je tomu ve hře s QR kódy. „Na různých místech na výstavišti, kam chceme návštěvníky zavést, se umístí QR kódy. Po zobrazení textu v telefonu hledají lidé slovo do tajenky. Na konci mají vyplněnou tajenku, za kterou získávají vylosovaní účastníci dárek,“ popsala postup Kupčíková.

    Cílem hry je přivést návštěvníky do míst, kde se zrovna něco děje, pobavit je, seznámit je s novými technologickými vymoženostmi, které se dají v cestovním ruchu využít.

    „K tomu, abyste mohli poklad na veletrhu Regiontour hledat, si přineste svůj mobilní telefon s fotoaparátem. Zatímco minulý rok mohli hrát jen ti, co mají připojení na Internet, letos si může zahrát každý, nově používaný kód připojení k Internetu nepotřebuje, stačí čtečka QR kódů,“ uvedla Kupčíková.

    Návštěvníci veletrhu se s možností zajímavé hry setkají poprvé u pokladen, kde budou umístěny letáčky. U informačního stánku Dohaje.cz se potom seznámí s technologií, se způsobem, jak pracovat s taggkódy, co jsou tagglisty apod. U stánku také dostanou pravidla hry a potom mohou vyrazit za dobrodružstvím.

    „Předpokládáme, že hra bude zábavná nejen pro mladší návštěvníky, studenty a milovníky nových technologií. Vyhrát můžete sportovní batohy nebo zajímavé knížky,“ dodala Kupčíková.

  • Cíl hry

    Cílem hry je vyplnit správně tajenku. Na letáčku je tajenka, která se dotazuje na slova v obsahu tagglistů. Návštěvníci musí obejít všechny tagglisty (6 zastavení), vyplnit všechny řádky tajenky a s vyplněnou tabulkou přijít zpět ke stánku organizátorů hry, kde odevzdají vyplněnou tajenku.

  • Postup/pravidla

    1. Účastník hry se zaregistruje u organizátorů tj. na informačním stánku Dohaje.cz.

    2. Účastník vyplní tajenku. Proto musí obejít tagglisty v různých částech veletrhu, na každém zastavení si pomocí mobilu zobrazí obsah, vypíše slovo do tajenky – v tajence musí být správně a bez chyby vyplněny všechny řádky.

    3. Účastník odevzdá vyplněnou tajenku s řádně vyplněnými kontaktními údaji (letáček s nevyplněným kontaktními údaji nebo s nevyplněnou tajenkou nebude zařazen do slosování) na informačním stánku Dohaje.cz.

    4. Vyplněné tajenky na letáčku budou slosovány vždy v určitém čase (informace o losování a výhrách jsou k dispozici u informačního stánku Dohaje.cz), výhra bude účastníkovi vydána osobně nebo zaslána poštou. V losování zůstávají všechny vyplněné tajenky až do ukončení soutěže. Vylosované výhry budou zveřejněny na www.facebook.com/dohaje.cz

    Leona Kupčíková, Taggmanager, dohaje.cz

  • Taggmanger je nezisková organizace, klade si za cíl oživit zájem hlavně mladých lidí o turistické stezky, přírodní a kulturní památky tím, že jim poskytne interaktivní a mobilní alternativu informačních tabulí. V současné době je na území České republiky cca 350 stezek s více než 4 000 míst.
  • Napsat komentář

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

    Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.