Na 2. ročníku Špilberk Food Festivalu představí MAKRO delikatesy z exotického ovoce a kávové speciality

  • O víkendu 10.–12. května ožije nádvoří a terasa královského hradu Špilberk v Brně druhým ročníkem Food Festivalu. Výtečné delikatesy budou servírovat mistři svého oboru a na návštěvníky čeká bohatý doprovodný program. Velkoobchodní řetězec MAKRO Cash & Carry představí na festivalu svůj sortiment exotického ovoce a kávové speciality z kávy RIOBA.

    Na stánku MAKRO bude připravena prezentace tropického ovoce, které bude možné ochutnat i ve formě tropických ovocných koktejlů a dezertů. Jedním z nich bude Tapioka s kiwi a kokosovou zmrzlinou, který bude v prodeji za dva floreny.

    V sobotu odpoledne předvede na festivalovém pódiu šéfkuchař společnosti MAKRO Petr Stádník, jak doma připravit humra.

    Těšíme se na vás v modro-žlutém MAKRO stanu!

    Nejprodávanější položky ze sortimentu exotického ovoce MAKRO:

  • ananas
  • avokádo (dostupné i ve zralosti „ready to eat“)
  • mango (dostupné i ve zralosti „ready to eat“)
  • physalis/Mochyně
  • granátové jablko

    Sortiment exotického ovoce společnosti MAKRO čítá 41 druhů, to znamená asi 10 % z celkového počtu 400 druhů ovoce a suchých plodů. Na případné požadavky ze strany zákazníků MAKRO reaguje individuálně, na objednávku lze zajistit i další druhy.

    METRO Cash & Carry je zastoupeno 700 samoobslužnými velkoobchodními prodejnami ve 29 zemích. Společnost, která zaměstnává více než 120 000 lidí, dosáhla v roce 2012 tržeb 32 miliard €. METRO Cash & Carry je obchodní divizí METRO GROUP. METRO GROUP je jednou z největších mezinárodních maloobchodních společností. V roce 2012 dosáhla skupina METRO tržeb okolo 67 miliard €. Společnost zaměstnává téměř 280 000 lidí a provozuje přes 2 200 prodejen ve 32 zemích. Výsledky skupiny METRO závisí na výkonu jejích obchodních divizí, které samostatně operují v následujících segmentech trhu: METRO/MAKRO Cash & Carry – mezinárodní jednička na poli samoobslužných velkoobchodů, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – evropský lídr v prodeji spotřební elektroniky a obchodní domy Galeria Kaufhof.

    V České republice patří do sítě MAKRO Cash & Carry ČR třináct velkoobchodních středisek pro podnikatele a dva provozy nového formátu DRIVE IN. Vysoká obrátka zboží, provozní výkonnost, omezený počet prodejen, vyspělá logistika a přímé nákupy ve velkých objemech umožňují společnosti MAKRO prodávat zboží za nejvýhodnější velkoobchodní ceny. MAKRO se v Čechách orientuje především na tři skupiny zákazníků-profesionálů, a to HoReCa, maloobchod a malé až střední firmy, které podporuje vedle nabídky sortimentu na míru i nadstavbovými službami.

    Simona Krautová, PR Director PLEON Impact

    Romana Nýdrle, ředitelka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry ČR

  • Napsat komentář

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

    Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.