Na 2. ročníku Špilberk Food Festivalu představí MAKRO delikatesy z exotického ovoce a kávové speciality
Na stánku MAKRO bude připravena prezentace tropického ovoce, které bude možné ochutnat i ve formě tropických ovocných koktejlů a dezertů. Jedním z nich bude Tapioka s kiwi a kokosovou zmrzlinou, který bude v prodeji za dva floreny.
V sobotu odpoledne předvede na festivalovém pódiu šéfkuchař společnosti MAKRO Petr Stádník, jak doma připravit humra.
Těšíme se na vás v modro-žlutém MAKRO stanu!
Nejprodávanější položky ze sortimentu exotického ovoce MAKRO:
Sortiment exotického ovoce společnosti MAKRO čítá 41 druhů, to znamená asi 10 % z celkového počtu 400 druhů ovoce a suchých plodů. Na případné požadavky ze strany zákazníků MAKRO reaguje individuálně, na objednávku lze zajistit i další druhy.
METRO Cash & Carry je zastoupeno 700 samoobslužnými velkoobchodními prodejnami ve 29 zemích. Společnost, která zaměstnává více než 120 000 lidí, dosáhla v roce 2012 tržeb 32 miliard €. METRO Cash & Carry je obchodní divizí METRO GROUP. METRO GROUP je jednou z největších mezinárodních maloobchodních společností. V roce 2012 dosáhla skupina METRO tržeb okolo 67 miliard €. Společnost zaměstnává téměř 280 000 lidí a provozuje přes 2 200 prodejen ve 32 zemích. Výsledky skupiny METRO závisí na výkonu jejích obchodních divizí, které samostatně operují v následujících segmentech trhu: METRO/MAKRO Cash & Carry – mezinárodní jednička na poli samoobslužných velkoobchodů, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – evropský lídr v prodeji spotřební elektroniky a obchodní domy Galeria Kaufhof.
V České republice patří do sítě MAKRO Cash & Carry ČR třináct velkoobchodních středisek pro podnikatele a dva provozy nového formátu DRIVE IN. Vysoká obrátka zboží, provozní výkonnost, omezený počet prodejen, vyspělá logistika a přímé nákupy ve velkých objemech umožňují společnosti MAKRO prodávat zboží za nejvýhodnější velkoobchodní ceny. MAKRO se v Čechách orientuje především na tři skupiny zákazníků-profesionálů, a to HoReCa, maloobchod a malé až střední firmy, které podporuje vedle nabídky sortimentu na míru i nadstavbovými službami.
Simona Krautová, PR Director PLEON Impact
Romana Nýdrle, ředitelka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry ČR