Které CRM si vybrat? Podívejte se na náš seznam čtyř nejlepších společností na CRM software
Software pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) je v dnešní době základním kamenem každého rostoucího podniku, protože všechny společnosti chtějí poskytovat vynikající služby zákazníkům, generovat více potenciálních zákazníků a zvyšovat míru konverze mezi potenciálními zákazníky a obchody.
V současné době můžeme najít desítky špičkových společností nabízejících funkce podobné CRM a mnoho podnikatelů si klade otázku, jak vybrat systém CRM šitý na míru konkrétním obchodním potřebám a aktuálním výzvám firmy.
Z tohoto důvodu jsme vytvořili seznam 4 nejlepších CRM softwarů zahrnující takové aspekty, jako jsou klíčové funkce a obecný popis platformy.
Salesforce
Jako jedno z nejlépe hodnocených softwarových řešení CRM poskytuje Salesforce skvělé možnosti přizpůsobení a integrace pro desítky obchodních příležitostí a modelů, které na trhu existují.
Níže uvádíme pouze ty nejdůležitější funkce, které můžete díky Salesforce CRM získat.
- Správa příležitostí a kontaktů
- Výkonné a přehledné analytické funkce (Einstein Analytics)
- Hloubková správa potenciálních zákazníků
- Správa nabídek
- Predikce a přesné předpovědi prodeje
- Pokročilé marketingové funkce napříč všemi možnými kanály
Kromě toho jeden z nejlepších systémů CRM vám zajistí následující výhody, díky kterým se tolik odlišuje od svých konkurentů:
- Algoritmy umělé inteligence integrované přímo do vašeho CRM
- Mobilní přístup, který umožňuje vašim zaměstnancům přistupovat k datům v reálném čase odkudkoli
- AppExchange – přední cloudové prostředí pro firmy, které obohatí váš Salesforce CRM o spoustu hotových řešení na několik kliknutí.
SAP Customer Experience CRM
SAP Customer Experience (SAP CX) je vlajková loď od SAPu pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) a nástupce SAP CRM. SAP Customer Experience se skládá ze sady pěti “pilířových” cloudových řešení, z nichž každé pokrývá jedinečnou oblast CRM (Customer Data Cloud, Marketing Cloud, Commerce Cloud, Service Cloud a Sales Cloud).
Jaké jsou klíčové funkce SAP Customer Experience CRM
- SAP Analytics Cloud: Cloudové řešení, které propojuje plánování, business intelligence a prediktivní analýzu.
- SAP Configure, Price, and Quote: Řešení, které se používá ke správě personalizovaných a konfigurovatelných produktů v SAP Commerce Cloud, SAP Sales Cloud nebo SAP Service Cloud. Původně součást služby CallidusCloud.
- SAP Customer Experience (SAP CX): Souhrnné označení, pod které spadají řešení CRM společnosti SAP, mimo jiné i SAP Customer Experience.
- SAP Cloud for Customer: Skupina vzájemně propojených řešení a nástrojů pro vylepšení zákaznické zkušenosti v oblasti prodeje a služeb.
- SAP Customer Experience Services: Tým, který pomáhá uživatelům řešení SAP Customer Experience co nejlépe využívat jeho možnosti.
- SAP Sales Automation: Řešení v rámci SAP Sales Cloud, díky kterému jsou zveřejňovány aktuální informace o potenciálních zákaznících a stávajících zákaznících obchodním zástupcům. Dříve bylo známé jako SAP Cloud for Sales a bylo získáno v rámci akvizice společnosti CallidusCloud.
- SAP Customer Service Management: Řešení, které slouží k poskytování inteligentní pomoci zákazníkům v cloudu, když ji potřebují. Je součástí služby SAP Service Cloud.
Adobe CRM
Adobe CRM je jednou z nejstarších špičkových platforem CRM navržených společností Adobe Systems.
Tento špičkový softwarový produkt CRM byl původně vydán v roce 2012 jako software SaaS CRM a od té doby rychle roste
Jaké jsou klíčové funkce Adobe CRM?
- Adobe Audience Manager pro vytváření jedinečných profilů zákazníků a identifikaci jejich obchodních segmentů atd.
- Adobe Campaign pro výkonnou automatizaci marketingu
- Adobe Analytics pro výkonné marketingové a prodejní informace založené na datech.
- Adobe Media Optimizer pro správu portfolia a reklam s inteligentními predikcemi v kampani.
- Adobe Experience Manager pro pokročilé možnosti komunikace se zákazníky prostřednictvím automatizovaného e-mailového marketingu a dalších kanálů.
Zendesk CRM
Vedle Salesforce, Microsoft Dynamics 365 a Adobe patří Zendesk CRM mezi nejlepší systémy CRM na světě.
Jaké jsou klíčové funkce Zendesk CRM?
- Vykazování činnosti
- Přehled a hlášení o prodeji
- Sledování a automatizace e-mailů
- Automatické vytáčení s možností textového vytáčení
- Mobilní CRM
- Integrace out-of-the-box
- Analýza hovorů
- Správa kontaktů.
Microsoft Dynamics CRM
Microsoft Dynamics CRM je jedním z nejlepších systémů CRM konkurujících Salesforce.
První verze produktu byla vydána v roce 2003, kdy byla na trh uvedena verze Microsoft CRM 1.0. Od té doby byla platforma mnohokrát přejmenována a nakonec se rozšířila do podvědomí mezi lidi pod názvem Microsoft 365.
Jaký je seznam klíčových funkcí Microsoft Dynamics 365?
- Výkonná integrace Business Central a Business Intelligence (BI) zaručující vizuální přehled o prodejních, marketingových a finančních datech na jednom místě.
- Vestavěné funkce umělé inteligence využívající Microsoft Azure a Cortanu
- Výkonná integrace s aplikací Outlook, která umožňuje využívat výhody D365 přímo z aplikace Outlook.
- Přístup založený na cloudu a mobilních zařízeních pro okamžitý a snadný přístup ke klientským datům odkudkoli.