Které CRM si vybrat? Podívejte se na náš seznam čtyř nejlepších společností na CRM software

Nejllepší CRM softwear

Software pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) je v dnešní době základním kamenem každého rostoucího podniku, protože všechny společnosti chtějí poskytovat vynikající služby zákazníkům, generovat více potenciálních zákazníků a zvyšovat míru konverze mezi potenciálními zákazníky a obchody.

V současné době můžeme najít desítky špičkových společností nabízejících funkce podobné CRM a mnoho podnikatelů si klade otázku, jak vybrat systém CRM šitý na míru konkrétním obchodním potřebám a aktuálním výzvám firmy.

Z tohoto důvodu jsme vytvořili seznam 4 nejlepších CRM softwarů zahrnující takové aspekty, jako jsou klíčové funkce a obecný popis platformy.

 

Salesforce

 

Jako jedno z nejlépe hodnocených softwarových řešení CRM poskytuje Salesforce skvělé možnosti přizpůsobení a integrace pro desítky obchodních příležitostí a modelů, které na trhu existují.

Níže uvádíme pouze ty nejdůležitější funkce, které můžete díky Salesforce CRM získat.

  

  • Správa příležitostí a kontaktů
  • Výkonné a přehledné analytické funkce (Einstein Analytics)
  • Hloubková správa potenciálních zákazníků
  • Správa nabídek
  • Predikce a přesné předpovědi prodeje
  • Pokročilé marketingové funkce napříč všemi možnými kanály

Kromě toho jeden z nejlepších systémů CRM vám zajistí následující výhody, díky kterým se tolik odlišuje od svých konkurentů:

  • Algoritmy umělé inteligence integrované přímo do vašeho CRM
  • Mobilní přístup, který umožňuje vašim zaměstnancům přistupovat k datům v reálném čase odkudkoli
  • AppExchange – přední cloudové prostředí pro firmy, které obohatí váš Salesforce CRM o spoustu hotových řešení na několik kliknutí.    

 

SAP Customer Experience CRM

 

SAP Customer Experience (SAP CX) je vlajková loď od SAPu pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) a nástupce SAP CRM.  SAP Customer Experience se skládá ze sady pěti “pilířových” cloudových řešení, z nichž každé pokrývá jedinečnou oblast CRM (Customer Data Cloud, Marketing Cloud, Commerce Cloud, Service Cloud a Sales Cloud).

 

Jaké jsou klíčové funkce SAP Customer Experience CRM

 

  • SAP Analytics Cloud: Cloudové řešení, které propojuje plánování, business intelligence a prediktivní analýzu.
  • SAP Configure, Price, and Quote: Řešení, které se používá ke správě personalizovaných a konfigurovatelných produktů v SAP Commerce Cloud, SAP Sales Cloud nebo SAP Service Cloud. Původně součást služby CallidusCloud.
  • SAP Customer Experience (SAP CX): Souhrnné označení, pod které spadají řešení CRM společnosti SAP, mimo jiné i SAP Customer Experience.
  • SAP Cloud for Customer: Skupina vzájemně propojených řešení a nástrojů pro vylepšení zákaznické zkušenosti v oblasti prodeje a služeb.
  • SAP Customer Experience Services: Tým, který pomáhá uživatelům řešení SAP Customer Experience co nejlépe využívat jeho možnosti.
  • SAP Sales Automation: Řešení v rámci SAP Sales Cloud, díky kterému jsou zveřejňovány aktuální informace o potenciálních zákaznících a stávajících zákaznících obchodním zástupcům. Dříve bylo známé jako SAP Cloud for Sales a bylo získáno v rámci akvizice společnosti CallidusCloud.
  • SAP Customer Service Management: Řešení, které slouží k poskytování inteligentní pomoci zákazníkům v cloudu, když ji potřebují. Je součástí služby SAP Service Cloud.

 

Adobe CRM

 

Adobe CRM je jednou z nejstarších špičkových platforem CRM navržených společností Adobe Systems.

Tento špičkový softwarový produkt CRM byl původně vydán v roce 2012 jako software SaaS CRM a od té doby rychle roste

Jaké jsou klíčové funkce Adobe CRM?

 

  • Adobe Audience Manager pro vytváření jedinečných profilů zákazníků a identifikaci jejich obchodních segmentů atd.
  • Adobe Campaign pro výkonnou automatizaci marketingu
  • Adobe Analytics pro výkonné marketingové a prodejní informace založené na datech.
  • Adobe Media Optimizer pro správu portfolia a reklam s inteligentními predikcemi v kampani.
  • Adobe Experience Manager pro pokročilé možnosti komunikace se zákazníky prostřednictvím automatizovaného e-mailového marketingu a dalších kanálů.

Zendesk CRM

Vedle Salesforce, Microsoft Dynamics 365 a Adobe patří Zendesk CRM mezi nejlepší systémy CRM na světě.

Jaké jsou klíčové funkce Zendesk CRM?

  • Vykazování činnosti
  • Přehled a hlášení o prodeji
  • Sledování a automatizace e-mailů
  • Automatické vytáčení s možností textového vytáčení
  • Mobilní CRM
  • Integrace out-of-the-box
  • Analýza hovorů
  • Správa kontaktů.

 

Microsoft Dynamics CRM

 

Microsoft Dynamics CRM je jedním z nejlepších systémů CRM konkurujících Salesforce.

První verze produktu byla vydána v roce 2003, kdy byla na trh uvedena verze Microsoft CRM 1.0. Od té doby byla platforma mnohokrát přejmenována a nakonec se rozšířila do podvědomí mezi lidi pod názvem Microsoft 365.

 

Jaký je seznam klíčových funkcí Microsoft Dynamics 365?

  • Výkonná integrace Business Central a Business Intelligence (BI) zaručující vizuální přehled o prodejních, marketingových a finančních datech na jednom místě.
  • Vestavěné funkce umělé inteligence využívající Microsoft Azure a Cortanu
  • Výkonná integrace s aplikací Outlook, která umožňuje využívat výhody D365 přímo z aplikace Outlook.
  • Přístup založený na cloudu a mobilních zařízeních pro okamžitý a snadný přístup ke klientským datům odkudkoli.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.