MAMC napověděl, jak prosadit lokální značky na trhu
S možnostmi prosazení lokálních značek na tuzemském trhu se 10. září seznámili návštěvníci druhého letošního semináře vzdělávacího projektu s názvem Media Age Marketing Centrum (MAMC). Pro více než padesát účastníků byla v brněnském hotelu Maximus Resort připravena teoretická část, po níž následovaly tradiční praktické workshopy.
V dopolední teoretické části semináře si návštěvníci vyslechli odborné přednášky týkající se úspěšných značek Starobrno a Jihlavanka. Jiří Imrýšek, marketingový ředitel společností skupiny Heineken Česká republika, zmínil stěžejní kroky k prosazení značky Starobrno na tuzemském trhu a umožnil obecenstvu nahlédnout pod pokličku tvorby komplexní marketingové strategie.
Miloš Stibal, marketingový koordinátor společnosti Tchibo Praha, se pak ve své odborné přednášce zaměřil na vývoj značky Jihlavanka. „Prosadit naši značku mezi leadery tuzemského trhu se nám podařilo díky vhodně definovaným marketingovým a komunikačním cílům. To je základ úspěchu, poté je důležité z předem stanovených mantinelů nevybočit,“ vysvětlil Miloš Stibal. „Pro značku Jihlavanka bylo zásadní zmodernizovat image z regionální na národní, přitom však neztratit stávající zákazníky,“ doplnil.
Odpolední pásmo druhého letošního semináře patřilo tradičně workshopům. V rámci tří praktických cvičení se návštěvníci zapojili do realizace marketingové kampaně a seznámili se s konkrétními procesy budování značky. „Pro zájemce o marketing jsou naše semináře jedinečnou příležitostí se setkat s předními marketéry největších českých firem. Klademe důraz na workshopy, prostřednictvím kterých mohou návštěvníci za pomoci odborníků přetavit teorii v praxi. Takové příležitosti jsou vzácné, proto je o ně zájem,“ uvedl David Blažek, majitel pořádající agentury Media Age.