Cíle ohledně počtu zapojených studentů byly na počátku projektu v roce 2009 stanoveny takto: Počet podpořených osob – tedy studentů, kteří úspěšně absolvovali některý z kurzů zahrnutých do projektu – měl dosáhnout 1550. Počet úspěšně podpořených osob – studentů, kteří absolvovali některý z kurzů a zároveň zakončili své studium státní zkouškou – měl činit alespoň 180. Ačkoliv údaje za poslední semestr projektu vzhledem k probíhajícímu zkouškovému období ještě nejsou zcela k dispozici, průběžná aktuální čísla (1450 podpořených a 164 úspěšně podpořených studentů) ukazují, že cíle se naplnit podaří.
Studenti bakalářského studia byli vzdělávání ve dvou desítkách nových či inovovaných kurzů:
Audio a video
Community media
Grafika v multimédiích
Informační technologie a komunikace
Internet Radio
Management a marketing multimédií
Multimédia v éře mobilní komunikace
Odborná praxe
On-line internetový deník Stisk
On-line žurnalistika
Podcasting (audio žurnalistika)
Radio management
Redakční systémy a webové aplikace
Rozhlasové zpravodajství
Seminář k odborné praxi
Sociální média – teorie a praxe
Televizní zpravodajství
Video žurnalistika
Web TV
Základy digitální fotografie
Kromě samotných kurzů projektový tým pro studenty připravil také na čtyřicet tematických přednášek a praktických workshopů vedených českými i zahraničními experty. Objevily se mezi nimi mj. tyto osobnosti a témata:
Andrea Hanáčková – Rozhlasový dokument a feature
Borek Kapitančik – Moderátorské schopnosti
Eric Glover (Francie) – Žurnalistická etika
Georgy Bagdasarov (Rusko) – Střihová skladba
Jan Tichý – SEO a linkbuilding
John Sumser (USA) – Media and the National Narrative