O turistické stezky do mobilu mají zájem nejen mladí, ale překvapivě i starší lidé
Taggmanater organizoval právě hru s taggy, která byla založena na stejném principu jako turistické stezky do mobilu, které Taggmanager pro zájemce buduje a spravuje po České republice.
“Díky spolupráci s Veletrhy Brno, CK Poznání a propagaci soutěže na portálu www.doháje.cz, sociálních sítích a webech partnerů zájem předčil naše očekávání,” uvedla Kupčíková.
“Potěšilo nás, že turistické stezky do mobilu zná řada lidí už z terénu a že o ně roste zájem nejen mezi mladými, ale překvapivě i u lidí nad 50 let,” dodala Kupčíková.
Někteří výherci si ceny převzali již na veletrhu. Ostatním budou výhry zaslány poštou. Kompletní seznam výherců je ¨nyní dostupný na ww.facebook.com/dohaje.cz.
V současnosti je po celé České republice přibližně 240 stezek a 3304 zastavení. Turistické stezky do mobilu využívají možnosti čtvercových kódů, tzv. taggů, které jsou zobrazeny na tabulkách na zajímavých místech v krajině. Zájemce si pak mobilem s příslušnou aplikací vyfotí tagg a přes internet se automaticky napojí na multimediální informace o historické či technické památce nebo přírodní lokalitě.
Leona Kupčíková