O turistické stezky do mobilu mají zájem nejen mladí, ale překvapivě i starší lidé

  • Hru s taggy, jejímž cílem bylo přiblížit lidem, jak používat nové technologie v turistice, si na brněnském Regiontouru vyzkoušelo nečekaně až 500 návštěvníků. Z nich potom organizátoři vylosovali 30 úspěšných řešitelů tajenky, čtyři výherci získali týdenní zahraniční zájezdy a dalších 25 obdrželo po dvou lístcích do Technického muzea v Brně. Oznámila to Leona Kupčíková z občanského sdružení Taggmanager.

    Taggmanater organizoval právě hru s taggy, která byla založena na stejném principu jako turistické stezky do mobilu, které Taggmanager pro zájemce buduje a spravuje po České republice.

    “Díky spolupráci s Veletrhy Brno, CK Poznání a propagaci soutěže na portálu www.doháje.cz, sociálních sítích a webech partnerů zájem předčil naše očekávání,” uvedla Kupčíková.

    “Potěšilo nás, že turistické stezky do mobilu zná řada lidí už z terénu a že o ně roste zájem nejen mezi mladými, ale překvapivě i u lidí nad 50 let,” dodala Kupčíková.

    Někteří výherci si ceny převzali již na veletrhu. Ostatním budou výhry zaslány poštou. Kompletní seznam výherců je ¨nyní dostupný na ww.facebook.com/dohaje.cz.

    V současnosti je po celé České republice přibližně 240 stezek a 3304 zastavení. Turistické stezky do mobilu využívají možnosti čtvercových kódů, tzv. taggů, které jsou zobrazeny na tabulkách na zajímavých místech v krajině. Zájemce si pak mobilem s příslušnou aplikací vyfotí tagg a přes internet se automaticky napojí na multimediální informace o historické či technické památce nebo přírodní lokalitě.

    Leona Kupčíková

  • Napsat komentář

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

    Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.