Vychází další Metropolitan

Pod názvem Brněnský METROPOLITAN začíná od konce září Jihomoravská hospodářská agentura, s. r. o. vydávat nové informační noviny statutárního města Brna.

Měsíčník v nákladu 170 000 výtisků bude pravidelně doručován do schránek všech brněnských domácností. Noviny určené občanům města Brna budou obsahovat radniční zpravodajství a aktuality z oblasti financí, investic, dopravy, ekologie, sociální politiky, školství, zdravotnictví či bydlení. Své stálé místo bude mít v Brněnském METROPOLITANU informační věstník, rubriky policie a hasičů a také představování hlavních projektů města Brna. Periodikum bude svým čtenářům poskytovat prostor k vyjádření názorů ve formě anket, dopisů a příspěvků.

Na čtenáře dále čekají rozhovory s osobnostmi či reportáže a tematické strany, které budou zaměřeny zejména na historii a současnost moravské metropole. Své si zde najdou ženy i děti, mladé rodiny či senioři. Stránky věnované volnému času pak budou přinášet zejména kulturní a společenský servis. Jeho součástí budou pozvánky, ohlédnutí, zajímavosti či náměty ze světa hudby, divadla, filmu, literatury, výtvarného umění, architektury či historie. Nebudou chybět ani tipy na sportování a výlety, křížovka, humor či soutěže o ceny.

Na prezentačních a inzertních stranách Brněnského METROPOLITANU pak mohou nejen brněnské firmy představovat své výrobky a služby a úspěšně tak oslovit občany celého města všech věkových i profesních skupin.
Jihomoravská hospodářská agentura a statutární město Brno společně uspořádaly v minulém týdnu koktejl párty při příležitosti představení Brněnského METROPOLITANU, nového informačního periodika magistrátu města Brna.

Koktejl párty se uskutečnila ve čtvrtek 22. září 2005 od 14 do 16 hodin v prostorách jižního křídla Křížové chodby Nové radnice.

6 thoughts on “Vychází další Metropolitan

  1. Ktreýchpak 8 chytráků přišlo na to, že se něco snaží podobat něčemu?Vždyť je to nezaměnitelné.Jak obsahem, tak formou.Že by 4x Klestil a 4x Tieku?

  2. Nikdo asi vícekrát nehlasoval, hlasovat v anketě lze pouze jedenkrát – počítač to podruhé nedovolí…

  3. Některý, pořád ten stejný anonym se ani nemusí podepisovat, aneb že tě to tak bere Peťo..

  4. Dost dobře nechápu, jak může vycházet radniční časopis, ve kterém převážnou většinu reklam zadávají městské firmy nebo firmy Sepes pana radního Paulczynského apod. A dve kterém naní místo pro názory všech polit. stran zastoupených na radnici? Pokud se časopis platí z peněz danových poplatníků, pak musí reflektovat názory všech, nejen ODS. Reklama městu doplněná reklamami firem pánů radních, to je opravdu brněnské folkec….

  5. Umíš číst Nero?Nepostřehl jsi rubriku pro opozici?Také jsem nepostřehl většinu reklam městských firem.Zkus si udělat statistiku.A jestli si pan radní zadal reklamu pro svou firmu?za to bych ho pochválil, že podporuje vydávání.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.